Sidor

26 oktober 2011

Snor?

Jag är sjuk och syr på min halloweenkostym.

Den ska användas på lördag och just nu kämpar jag med toppen. Sydde fast ärm nummer 1, den sitter konstigt och det blir en vridning i tyget. Får väl sprätta upp och göra om. Dessutom så är ärmen helt rak. eh, konstigt mönster. Ska nåla och hålla på lite till så kanske jag får till det nångång. Men först ska jag njuta av allt snor som strömmar ur min näsa.
Mera näsdukar tack!

En annan dag så kanske jag orkar blogga om mitt senaste bokfynd. Tills det inträffar eller helvetet fryser till is så lägger jag upp en bild på omslaget och en rekommendation ända från hjärtat att läsa den. Bra historia, skitbra språk även översatt och ett djup som de flesta fantasyberättelser saknar.

meh, ork
ska hänga mer med mitt snor ett tag.
Kämpa vidare därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar