Sidor

7 juni 2010

Första

Premiär!
Första inlägget ever på den här bloggen som jag hade tänkt ägna åt mitt pyssel och viss försäljning om andan skulle falla på.



En bild på mitt alltid stökiga skrivbord. Where the magic happens. En hel del iaf. ^__^


Sålde för övrigt 6 stycken cupcakes i filt idag på jobbet. Jättekul faktiskt. Jag blir alltid lika förvånat glad när någon tycker om det som jag gör. Så jag antar att jag borde göra några fler cupcakes för att fylla hålet.
Håller just nu på med ett halsband med rosa och vita pärlor och lite rulltårtor. Borde göra mera saker i fimolera också. Har inga cupcakes i fimo kvar ^_____^ Och så vill jag göra mera saker, tårta! donuts! katter! regnbågar! Göra hela världen!

Så, på återseende. Nu har jag pysselcravings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar