Sidor

12 juni 2010

Nummer två.

Alltså, jag pysslar något nästan varje dag. Och när jag pysslar något blir det flera av varje, pandamadness, cupcakebonanza, örhängentillförbannelse, och väldigt många pastellstjärnor. Och det är ju trevligt om man vill ha massvis med saker liggandes. Vilket jag tydligen vill. Eftersom mitt skrivbord alltid är fullt med massa pågående projekt. Det där med att städa hjälper tydligen bara en halvtimme åt gången innan jag måste ta fram material till något som jag absolut måste göra.

Någon dag ska jag ta fram min kamera, min lightbox och lite lust att stå på knäna och fotografera saker. Känner på mig att det inte blir idag, men kanske imorgon.

En rulltårta som jag gjort. Kostnad: 55 kr + fraktkostnad.

Mera WIPs (Work in progress)

Fimolera-grejer, Cupcakes och en regnbåge som förmodligen blir ett halsband. De ska lackas innan de är helt färdiga för användning.

Två halsband som ska få lite mera kedja och lås innan de är färdiga. ^__^

Ja, håll till godo med de kassa bilderna tills saker är färdiga och kan fotograferas ordentligt. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar