Sidor

18 januari 2011

Januari

Har blivit dåligt med bloggande under december och januari. Har haft mycket att göra med julklappar och jobb och annat. Har varit ypperligt dålig på att ta kort på mina julkappar i år också. Har mest blivit dåliga webkamerabiler för att ha lite koll på vad det är jag har gjort över huvudtaget.

Förutom att jag är dålig på att uppdatera bloggen med vad som händer i mitt skapande liv så gör jag något kreativt varje dag. Just nu håller jag på med en stor laddning filtrosetter som ska bli nyckelringar och mobilsmycken. De kommer att bli jättesöta <3

Och eftersom ni tjatar om det ska jag lägga upp suddiga webkamerabilder på lite av det jag gjorde i december.

Snöstjärna

Ofrivilligt arg tomte, fick ingen gröt?

"Frank Iero" till min lillasyster

Pyssla lugnt alla där ute.. och spring inte med saxar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar