Sidor

27 januari 2011

Om vad som händer..

Jag har tagit kort på en del av mina grejer för att lägga upp i bloggen... och förberett ett inlägg om min pysselförvaring och hur stökigt det är för tillfället och hur jag tänkte omorganisera.
Men jag hittar inte kamerasladden. ...

Jag har även för första gången i mitt liv "fuskat" med mitt pyssel. Jag har skrivit ut mönster från olika tutorials som jag hittat på lite olika ställen, flickr, deviantart och olika bloggar.
Mest för att jag ville göra en pudding som matchar puddingen jag fick i julklapp av min pojkvän.. Den är enorm och jättefin (Pudding!) En sån men inte skrynklig.

Och jag kunde inte klura ut hur jag skulle göra mönstret om jag ville att den inte skulle vara helt rak utan vara lite större i botten. Men jag har fattat hur man gör nu. Bara inte gjort ett eget mönster än. ^_^
Annars så föredrar jag att göra mina egna mönster fast jag inte kan rita. Så jag har även fuskat och skrivit ut lite olika cirklar eftersom jag inte kan göra sådana själv =D
Puddingen jag håller på att sy.

Hittade även mönster till små chokladbitar som jag inte har en aning om vad jag ska göra med egentligen *haha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar