Sidor

10 maj 2011

På västfronten; intet nytt

Fortfarande inget internet på jobbet (den enda tiden då jag verkligen HAR tid att skriva och blogga. Jag får inte min mobil att samarbeta med mig heller då det ska finnas ett sätt att använda den som modem. Men då får jag ingen IP-adress.
Tekniken vägrar arbeta med mig. Eller så är jag för oteknisk. Välj vilket alternativ du vill =D

Innan jag slutade pyssla gjorde jag en hög med påskkaniner som jag gjorde färdigt några av, nu tror jag att de ligger i källaren nånstans. Det var ju det där med att dammsuga/våttorka/tvätta allting innan det får komma upp i lägenheten >_<


Har en påskrelaterad bild på mig också. Från självaste påskafton som vi inte ett dugg firade traditionellt i år. Annars brukar det alltid vara släktmiddag med påskägg, ägghalvor och mer ägg.
Med på bilden är även min bror i ett väldigt personligt nomnom-moment. Det är på svärföräldrarnas altan och det är svinkallt vid tillfället. ^_^

Nu ska jag klä på mig och åka till jobbet om ett tag. Har lite sovmorgon och är inte borta från hemmet i 12 timmar idag =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar