Sidor

2 juni 2012

Kawaii goth

Det regnar, min sambo har åkt iväg till malmö/tyskland några dagar, jag är ensam hemma och känner mig lite.. blah.

Jag behöver inspiration. Även fast jag teoretiskt sett är med i Camp Nanowrimo just nu så orkar jag inte riktigt skriva. Jag vill göra nåt fantastiskt. Så jag gör ett inspirationsinlägg. Jag har några saker jag vill pyssla. Har precis gjort färdigt en döskalle på en av mina tröjor. Nu vill jag ha nåt pastelligt... först och främst ska jag nog sätta i hår, kanske turkost eller rosa, eller kanske båda, eeeeller så gör jag en sida med pastellrosa och en med turkost. Alla dessa val. ^_~

Eller så gör jag kanske ett sånt här tryck på en tröja. Eller om jag gör en sån applikation med pastellfilt. Det kan också bli bra.

Kan göra ett sånt här diadem.
Inte min tutorial. Jag hittade den Här

Eller smycken med katter på.

Fantastiska kakor som inspiration



Kanske skulle försöka sy en väska.

Peace now, kläderna till vänster, get into mah closet!

Alice är alltid en inspiration




Älskar blandningen av pastell och spooky/gothy. Kawaiigoth?






Kanske dags att börja göra något istället för att sitta och fundera på vad jag skulle vilja göra.
Hoppas att något som inspirerar mig även inspirerar någon annan.

Ta det lugnt och regna inte bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar