Sidor

29 november 2010

Slutspurt!

Snart kan jag återgå till mitt vanliga liv med massvis med DIY då november närmar sig sitt slut och även Nanowrimo. Jag ligger just nu mindre än 1000 ord ifrån vinst och tänker skriva färdigt idag.
Historien är på inga sätt färdig än. Och det är jag fasktiskt glad över eftersom det innebär att den har ett liv även efter Nano. Just nu kan jag knappt vänta på att november ska vara slut så jag kan börja redigera och sortera i min historia som bytt vändning några gånger under månaden. Har även massor med scener som behöver skrivas om och en massa research jag behöver göra. Med tonvikten på slavisk och nordisk mytologi och vissa platser. Som Erdine, Istanbul, Odessa, Ukraina, Moskva och kolahalvön.
Jag vet att jag lovat mig själv förut att jag inte ska lägga ned så fort Nano är slut. Och jag ger mig själv det löftet i år också. Skillnaden är nog bara att jag i år har en mycket bättre grund att jobba på.

Men nu ska jag sluta babbla i min stackars försummade blog och fortsätta skriva på nanovellen.
Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar