Sidor

10 november 2010

With love from Russia

Jaha, det här gick ju inte som jag tänkte mig.
jag har ägnat det mesta åt min kreativa tid till att skriva och inte pysslat eller nåt. Och läst en massa om ryssland som jag för ögonblicket snöat in på. det hände efter att jag hittade en blog (english russia) med massa bilder på övergivna städer och andra övergivna ställen i ryssland. Grymt intressant.

Men min Nano går bra, men med allt rysslandigt så har den tagit helt andra vägar än jag tänkte mig. Vilket bara bevisar att man inte kan skriva samma bok två gånger. =D
Just för tillfället ligger jag på 14856 ord och ska försöka skiva lite till innan jag går och lägger mig då jag borde ligga på 16667 ord. Alltså nästan 2000 ord efter rekommenderat.

Men nu ska jag försöka tänkte på något annat än min Nano ett tag.

DIY:a lugnt därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar