Sidor

6 juli 2011

Kebabonsdag.

Har tagit lite kort med min kamera. Men den är så dålig att jag blir arg och så går det några månader medan den dammar i ett hörn och så tar jag fram den och tänker att bilderna i alla fall blir bättre med den än med mobilkameran... och ... eh.. det är bara nästan sant. Någon gång ska jag ha råd att köpa en bättre kamera som kan fokusera ordentligt. Inte en kass pocketkamera.

Har försökt slutföra lite påbörjade pyssels.
Och det var dem jag tog kort på.
försökte ta kort på.
Lyckades få några att se lite bättre ut.. men bara lite.

En trio med glassar där man ser varför jag låter saker ligga så länge innan de får ett ansikte.. det där med att måla ansikten är tyvärr inte min grej.. >_< Kanske ska försöka att tunna ut färgen lite innan jag försöker nästa gång.


En av mina glass-strutar, funderar på att lägga till ett mönster på struten innan jag skickar iväg den till Kanada. ^_^


Nalle! <3


Rosett, som mobilsmycke eller väskhänge eller vadsomhelst man kan tänka sig. ^_^


Rosett, som den ovanför, fast rosa.


Lackade lite fimosaker och gjorde ett halsband till mig själv för att se om det håller ordentligt.

Och eftersom jag är ledig idag så ska jag försöka att göra färdigt mera saker. Och kanske åka till IKEA för att köpa lite saker.

Men nu är det dags att fortsätta med dagens planer.
Frågor, funderingar eller vadsomhelst tas emot både på mailen (rebellkatten_design ( a ) yahoo.com )eller i kommentarsfältet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar