Sidor

1 juli 2011

Ashbury Heights

Har en ledig fredag med 10000 saker jag vill göra för att jag äntligen är ledig. Pyssla, decoden, städa, tvätta, diska, köpa polyfill, köpa beg. jeans så jag kan göra shorts, åka ut till mormor med kartonger, sy kläder, göra smycken, ta kort till bloggen, blogga, söka jobb, gå runt med CV och söka arbete osv osv..

Så för tillfället kommer jag bara dela med mig med ett av mina absoluta favoritband. Ashbury Heights. Jag har haft musiken i min mp3-spelare hur länge som helst och har inte riktigt tröttnat. Till slut fick jag ta bort allt ändå för att jag inte ville tröttna för mycket.







Tyvärr har de lagt ned bandet från och med 2010.. vilket är helt fasansfullt! Hoppas att de återuppstår någon gång i framtiden. Ironiskt nog så splittrades bandet ungefär när jag upptäckte dem.

Men nu ska jag klä på mig och försöka få något gjort idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar