Sidor

10 juli 2011

Slappissöndag del 2.

Nu har jag arbetat min sista dag på tre veckor. I alla fall på mitt jobb. Har lite annat arbete att se fram emot. Som att flytta min mormors 10000 saker till en lägenhet t ex.
Har även skrivit en lista med saker jag skulle vilja göra på semestern. Som chilla, skriva på min bok, fixa bloggen, ta bättre bilder på mina saker, göra färdigt projekt, läsa böcker, försöka slappna av så att jag inte går runt med ångest och försöka hitta ett nytt jobb. Och pyssla 1000 nya saker, göra tutorials och skriva massor i bloggen såklart.

Just nu har jag en superslapp söndag, har varit och fikat med syskonbarnen och caijza och håller på och tvättar lite.. Annars händer det mycket lite i det Kebabska hushållet idag. Herr Kebab spelar online spel och jag slösurfar och smider pastelliga planer.
Om det här linnet med döskallar t ex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar