Sidor

15 september 2011

En dag i mitt liv just nu

Just nu är mitt liv på tomgång. Jag sitter i soffan och motorn går, men det händer liksom inget.
Ett dagsschema ser ut ungefär såhär.
Jag vaknar, någon gång mellan 8-12. Inatt sov jag 11 timmar. och jag skäms nästan lite för det. Men realistiskt sett vet jag att jag inte borde eftersom det är meningen att jag SKA vila och försöka att inte stressa över saker, och skämmas är nåt att stressa över. Så..jag försöker komma över det.
Vanligtvis ligger jag och läser eller spelar psp (Mana khemia, school alliance)
tills jag inte orkar koncentrera mig längre, tröttnar eller blir hungrig. Då går jag upp.
Sätter mig i soffan med datorn, kollar facebook och tokyohive, gör frukost. Har jag en bra dag händer det att jag orkar jag göra något under dagen kanske diskar tre glas, pysslar något väldigt litet, dammsuger ett halvt rum, annars går jag igenom alla skitprogram på teve som går på dagarna tills Jesse kommer hem från jobbet. Då kanske vi äter nåt, och kollar på mer teve tills vi blir trötta och går och sover.

Och tänker jag på att jag skulle vilja orka göra mycket mer roliga saker blir jag stressad, sur och ful.
Har lånat några böcker om utbrändhet som jag läser, ska försöka orka göra lite kbt-övningar.

Är fortfarande väldigt inspirerad av fairy kei <3
Så nu tänker jag göra ett inlägg om det. weeeh, pasteller! Stjärnor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar