Sidor

15 september 2011

Fairy kei.. igen! ^____^

Eftersom jag är arbetslös nu och kommer vara sjukskriven rätt länge har jag tillfälle att leka med min egen personliga stil igen. Yay Popkei! Yay Fairykei! Yay roligt hår! Fast visserligen inte råd att köpa så mycket nytt. Äsch.



Har inget redigeringsprogram på datorn. Så det blir obeskurna bilder. =/

Nile Perch är fanstastiskt. ihp. Missade tyvärr både Nile Perch och 6% doki doki när jag var i harajuku... fuuuu..

Har hängt en del på Tumblr och det finns en hel del fairy kei-inspirartion där.
Bl a DIY Fairy Kei ♪ och Dreamy Dollhouse


Vill verkligen ha par 1 och 2 av de här skorna..

Funderar på att göra en sånhär rävsvans som är så populär, Har en massa flufftyg liggande i en påse. ^___^

Ihp, fairy kei-naglar



Väska, fin. Alla mina favoriter i en, pasteller och stjärnor. Saknas kanske en liten fladdermus eller en döskalle iofs. hm. Borde finnas mera pastelliga döskallar. =D

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket ^___^
    Gör mitt bästa för att komma tillbaka till verkligheten utanför soffan.

    SvaraRadera