Sidor

11 oktober 2010

Det blir sällan som man tänker sig.

Min helg som jag hade planerat att spendera hemma med lite rolig städning och pysslande blev inte alls sådan. Lördagen spenderades hemma hos pappa och fru. På söndagen gick jag upp tidigare än jag behövde men sista minuten ändringar blev gjorda och det slutade med att jag fick stressa iväg till Enköping och min fika med fantastiska Sanna (som förövrigt har en egen blog och delar min fascination för DIY och pyssels.) Och efter det så tillbringade jag kvällen med min fina pojkvän och Hot Shots 2

Och idag har jag åkt en massa buss, fått ryggen knäckt av ett proffs och hämtat min favoritflicka på sitt dagis tillsammans med favoritflickans mamma och fikat och förfasat mig lite över ett visst hus innanmäte. Och det gör jag så ofta att jag inte ens orkar upprepa det.. Och var hemma nångång runt 18:00 efter en massa ytterligare promenerande.

Men jag har i alla fall plockat upp symaskinen, satt i tråd och kollat att den funkar. Och det gör den. Fantastiskt.

Har funderat på att ha lite temadagar. Kanske inspirations-måndagar och liknande. Och hoppas att jag faktiskt kan genomföra det också. =D

Peppar just nu November och Nanowrimo .
och i år ska jag verkligen vinna!

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen för att titta på Eureka.

Kramar till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar