Sidor

8 oktober 2010

Man kanske är lite galen också

Sitter i sängen, tittar på Idol och pysslar lite med bloggen. Elin har helt klart snyggast stil. Ska försöka fixa bakgrund och lite blandad grafik till bloggen imorron. Och ta bilder, främst på mina örhängen. De är helt omöjliga att få bra bilder på... har försökt på flera olika sätt och snart tar jag bara de dåliga bilderna jag har och slänger upp. Är lite trött på min egen seghet gällande det här, jag vill ju komma igång och börja promota och inspirera folk så som andra har inspirerat mig.

Igår kväll fick jag min nya favoritvideo skickad till mig.
Den är helt fantastisk!!
Die Antwoord - Evil boy

Yo-Landi är så cool att ord inte räcker till, särskilt när hon dansar runt i nån sorts postapokalyps-punkig kigurumi och är helt awesome med vitt hår. Hade nog velat klä ut mig till henne på Halloween, men det skulle bli för dyrt =D
Sen är det lite gulligt att deras ena singel "Enter the Ninja" innehåller delar av Smile.dk - Butterfly. Kanske bara jag som hör det. =D

Hoppas på massa med pyssel i helgen. Just nu orkar jag inte ens fortsätta på min tröja. Men den ska väl vara färdig till söndag hoppas jag. Har tagit lite bilder under arbete som jag postar i ett senare inlägg.

Ha det bra därute. Krams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar