Sidor

14 oktober 2010

Experiment

Ibland så händer det att man prövar något nytt, som när man köper en dyr och rätt onödig play-doh grej som det följer med en massa lera med.
Läste dessutom nånstans att leran var lufttorkande, varpå jag helt enkelt tog tillfället i akt och gjorde lite saker med min nya onödiga grej och leran som följde med.

Och resultatet?

Inte så bra, det torkar en sida i taget och jag misstänker att det är det som ger sprickor när det är färdigtorkat. Dessutom blir det fläckar som ser ut som mögel och det är inte så frestande på en chokladvåffla.
Vilket ni kan se på bilden här under.



Och ytterligare en bild på de grejerna jag gjorde.



Så, om du har play-doh hemma är mitt tips att lägg tillbaka den i byrålådan igen om du tänkte göra något mer varaktigt. Jag vet i alla fall inget knep för att få den att se bättre ut än såhär ^^

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar