Sidor

13 april 2011

GLITTER LOUD BOX

- LM.C

Okej, jag är inte nöjd med designen på min blog, typ inte alls. Så jag ska börja göra om den. Det kommer nog se lite funky ut ett tag, men jag hoppas det slutgiltiga resultatet är bättre. Det är mest färgerna som jag inte tycker funkar riktigt. Sen borde jag göra mer designelement. Typ knappar och sånt som passar.

Och jag vet att jag gnällt om det innan, men jag borde verkligen ta mig råd att köpa en ny kamera då varken min mobilkamera eller min digitalkamera kan ta kort som ser okej ut.

Här kommer iaf lite bilder på det jag pysslar på för tillfället.

Och en extrabild på pandan

Egentligen gillar jag ju bäst när det är ett ton med detaljer på saker, men av någon anledning gör jag inte så detaljerade saker, så det här är ett steg i rätt riktning. Jag vet inte om jag är färdig med pandan än, den kan behöva lite fler detaljer ^_^

Beställde lite mer grejer från CChobby igår, inte för att jag har råd riktigt, men det är lön om en vecka och jag behövde en del saker, som mobil straps. Sen beställde jag nån sorts lufttorkande lera också. Stör mig lite på att de flesta företag inte skriver ut vad det är för sorts lera de säljer, det finns ju flera olika sorters lufttorkande lera liksom. Jag vill gärna ha tag på resin-lufttorkande. Får se om det står nåt mer uttömmande på förpackningen än bara "plast-lufttorkande" Jag hoppas den inte är lika värdelös som den jag köpte från Panduro, "Do & dry light" hette den. Den gick inte att färga med de färger jag hade hemma, och att måla den blev inte heller särskilt bra.

Hoppas paketet kommer innan helgen. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar