Sidor

11 april 2011

Nittleaksafton

Det blev ett uppehåll, på grund av saker jag inte riktigt hade nån makt över. Ja, ni vet hur det är när saker inte blir som man tänker sig. Men helgen innehöll en hel del ljuspunkter. Middag med min bejb, häng med min ena fina bror och hans fina familj.
Imorgon har jag återigen internet på jobbet, mitt internetliv återvaknar. Eller ja, jag har mer tid att blogga iaf =D

Efter tidig morgon idag och jobb hela dagen så är jag mest en blobb i soffan och nu känner jag för att gå och lägga mig och kolla på Nittileaks. Hade tänkt se dokumentären "väsen" som går på svt också. Men de går samtidigt. Problem. Tur man kan se på svtplay nuförtiden.

Har hittat en blog med intressanta dockor, jag har inte riktigt kommit underfund med om jag tycker de är lite läskiga, eller bara söta.
http://www.evangelione.com/

http://www.evangelione.com/

Lite tråkigt inlägg, några sådana på rad, rätt pinsamt. Men jag har förberett ett annat, eller några. Så det kan hända att det blir en spam-tisdag. Men nu ska jag sova.
Knyppla lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar