Sidor

12 april 2011

How did it come to this?

Har för tillfället lite problem med kylningen till min dator, vilket gör att jag får sitta konstigt för att använda den för att hålla största möjliga yta av underredet i luften. Hade nog egentligen behövt sitta i ett kylskåp med den om jag ska använda den just nu. Ska med älsklings hjälp försöka fixa det i helgen.

Men jag hade ju tänkt försöka flytta i helgen också, men nu ser det ut som om min fabulösa 3-dagarsledighet skiter sig då chefen kanske måste åka och hämta en bil i halmstad. Och jag får jobba lördag. Man ska inte gnälla om man har jobb, men jag kommer få jobba 4 lördagar i rad och jag känner mig trött och stressad. Är man ledig en udda dag i veckan, kanske två, så blir det konstigt, man får ingen vettig vila på sin lediga dag eftersom man måste göra allt annat den dagen. Hinna umgås med alla sina nära och kära, fixa hemma och kanske, om man har tur, hinna tvätta,städa,diska. Vissa dagar drömmer jag om ett slappt kontorsjobb. ^_~

Nåväl, just nu håller jag på med en serie med djur med tillbehör och påskpastellkaniner. Har även påbörjat en bebispresent. Många eldade järn, eller hur det gamla ordspråket nu gick...
Har inga bilder på dem just nu. Men ska försöka fixa dem snarast. När som helst kan datorn dö, så jag får väl gå hem och göra ett riktigt inlägg på min stationära dator efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar