Sidor

13 april 2011

Önskegarderoben

Ett litet inlägg med saker jag vill ha i min garderob.

Jag känner absolut att det finns utrymme för mer roliga kläder. Senaste året har jag mest köpt jobbkläder, lite svart, lite neutralt, lite grått.. plöh. Så jag tänkte sy om lite av mina saker, dutta färg på andra och sy fast annat roligt på dem. Som jag gjorde med mina hoodies som jag köpte för två veckor sen. Men de har jag just nu inga bra kort på... det var ju det där med kamera...

Strunt i det.

Oversized, lila eller rosa och ett helt galet tryck <3 Skulle verkligen gilla att ha legginsen också. Är helt inne på leggings med olika ben just nu. Man kanske skulle försöka att göra ett par egna. Har någon sett svart/vitrandiga leggings nånstans?

Randig är min favoritfärg och när det kommer till att blanda färger har svart/vitt alltid varit en favorit också.

Prickiga leggings <3 Klarar mig dock utan en tröja med texten "No*1 Fuck"


De här skorna är allt jag vill ha i ett par skor, pasteller och hi-top. Fantastiska.
Bilden är från Pastel Raindrops. Mio har väldigt snygg stil. Jag gillar verkligen hennes blog.

Har varit på jakt efter en snygg ribcage-tröja ett tag nu. Men är för snål för att köpa en i halvtaskig kvalitet från de där affärerna som säljer alternativa kläder i Sverige. Adora har en fin sådan

Det var ju det där med prickar och pasteller, det är kärlek.

80'smönster, kort huvtröja, tyllkjol och lila strumpbyxor. Jag hittar inget fel i den här outfiten alls, den skulle kunna hänga i min garderob.



Det var en del, jag har en proppfull mapp med flera kläder som borde finnas i garderoben. En del syns i andra inlägg t ex det med kläder från Listen flavour.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar