Sidor

7 april 2011

Stormtorsdag.

Är hemma efter jobbet, soffpotatis-mode. Katten ligger bredvid på soffan. Närsomhelst ska jag gå och diska. Gissar jag på ^_~ Sen har jag som ambition att söka jobb, lera lite och packa mera grejer. Får se om jag orkar *heh* Hör grannarnas ungar grina genom väggen också. Inte så vilsamt att lyssna på.

Tänkte uppdatera lite med resten av bilderna jag tagit de senaste dagarna.

En outfitsbild från i lördags.


Rosetter i fleece, den stora ljuslila har jag sytt fast på min ljuslila hoodie.

Lerade flera stjärnor som jag ska göra till halsband och lite deko-element som jag ska använda till dekoden. Björnarna är jättesöta men lite jobbiga att göra. Det syns dåligt på bilden men den gula stjärnan har gult glitter i sig, det är det som ser ut som prickar. Syns bättre irl.


Och så köpte jag nya skor på ICA. Lite töntigt med dragkedja på sidan. Men det funkar det med. De är ju både rosa och blommiga <3


Kanske skulle ta tag i allt annat som behövs göras. Men det är så mycket lättare att bara soffpotatissitta på soffan.
Kläm på er därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar