Sidor

9 juni 2011

Peppermint Days.

Mitt hår blev färdigt i tid för bröllopet.. men i princip ingenting annat som jag slet med hela dagen. Superstressad kunde jag inte lugna ner mig innan festen trots att det tog 1½ timmes resa dit. Hela söndagen spenderade jag som någon sorts protest framför min sambos dator, spelandes Dragon Age: Origins. <3 Jag är helt fast men nu har jag inte tid att spela igen på ett tag.. >_<

Här kommer iaf en bild på håret.. och mig


eller två..





Och så är ni såklart nyfikna på hatten. Jag har inte limmat fast allting än. Och när jag limmade fast botten så blev den sned. Så typiskt när man ska limma och är superstressad.
Gjorde hela hatten utan mönster eller förlaga. Så nu har jag lärt mig lite saker till nästa gång. *hehe*

Nu har jag tagit fram lite klänningar och tröjor som jag ska försöka sy om.. till kjolar och annat.. blir lite så när man köper saker på barnavdelningen, det passar inte alltid så bra. Och går man upp lite i vikt så sitter det ännu sämre. Så istället för att ha halva garderoben full med klänningar som sitter dåligt så att man aldrig använder dem tänker jag fixa dem till andra saker som jag hoppas att jag använder.

Har fått tillbaka min inspiration. Så nu tänker jag slutföra alla projekt som legat sen jag flyttade och påbörja några nya. ^_^

Pyssla lugnt i sommarvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar