Sidor

17 juni 2011

Walking on air.

Ja, jag var ledig igår, men min kropp krånglar och jag vet inte riktigt om mina kiropraktorbesök hjälper. Eller ja, till viss del. Men trots det har jag ändå hela våren kämpat mot min övergripande trötthet. Jag orkar ingenting efter jobbet. Och när jag väl är ledig har jag massa saker att göra så jag ändå inte hinner göra det jag vill. Alltså, decoden, lera och sy om de där kläderna jag tjatar om =D
Det enda pysslet jag hinner med är att sy saker i filt som jag hinner på jobbet.

Just nu är jag väldigt inspirerad av två saker. Spelet Alice: Madness returns och artisten Kerli.

Alice: Madness Returns är uppföljaren till American McGee's Alice som kom ut 2000. Jag har bara spelat lite av den nya uppföljaren och ingenting av det första. Det är inte riktigt min kopp med spel eftersom jag nästan bara spelar RPGs och det här är mera av ett äventyrs/plattforms-spel. Men jag kommer nog spela igenom det eftersom det är så grymt snyggt och inspirerande. Gotiskt, galet och fint <3



Och så var det Kerli.
Jag såg först bilder ur Army of Love-videon. Och den är galet fin. Och nallen har gasmask!! <3333
Den enda av hennes singlar som jag tycker är riktigt bra är faktiskt Walking on air.

Tycker verkligen om texten. Och hennes stil.Vem vill inte ha en pandahatt? Jag borde göra en pandahatt... efter jag är klar med stjärnhatten.


Nu borde jag verkligen gå och lägga mig, upp och jobba imorron! Tjoho, vad roligt ..osv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar