Sidor

16 juni 2011

Silky Heart

Och så var det ju det där med att ha tid att göra någonting också. Jag är verkligen sugen på att sy om de där klänningarna. Funderar på att göra en utav dem till en romper suit. Men är lite osäker på om jag verkligen skulle använda den. ^_^

Jag är faktiskt ledig idag för en gångs skull. Har jobbat hela veckan innan. Och då menar jag lördag och söndag också. Men idag är jag ledig och ska försöka få saker gjorda. Som tex städa och sy de där grejerna. Och fortsätta på den här.
som ska bli en present till min brorsdotter Meya. <3

Påbörjade en till hatt igår, den här gången i form av en stjärna, lite mer pilligt än att göra den enkla formen av ett hjärta. Men vad vore livet utan utmaningar.. Får se hur det går med det, måste köpa nytt lim i vilket fall som helst. Det tog nästan slut under arbetet på den andra hatten. *hehe* Mest för att det blev fult och jag fick göra om vissa saker några gånger.


Ska försöka ta lite vettigare foton av de saker som är färdiga. Som min första hatt och några glassar jag gjort på jobbet.
Nu ska jag sluta sitta med filten över huvudet och börja städa istället.
Hoppas jag hinner göra något till inlägg senare idag.

Tjipp å hajk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar