Sidor

4 februari 2011

eftermiddagsuppdatering

Vafalls! Två inlägg samma dag? Vad är det här? Har hon äntligen hittat sladden till kameran?

Nej. Men nästan, jag förde över lite bilder från min mobilkamera till datorn istället. Det näst bästa... men jag hade inte tid att ta massa bilder på mina saker imorse. Kanske lika bra det då min kamera har en tendens att få allt att se dött och oaptitligt ut. Men den gör fantastiskt nog STORA bilder med det döda eller oaptitliga. Sisådär 5 megapixels. En gång försökt jag ta kort på en söt och tjock bebis i min närhet när hon sov. Jag använde blixten och bilden ser precis ut som ett sånt foto på döda människor som var läskigt inne på 1800-talet. Inte så smickrande alls. Mest läskigt. En gång försökte jag ta kort på min jättegoda mat. Det ser mer ut som ruttet kött och inälvsmaskar än den smaskiga biffwoken som jag trodde att jag åt. Av respekt för mina eventuella läsare lägger jag inte upp de bilderna idag.

Ni får en halvkass bild på mina senaste (halvfärdiga) alster



En mörk bild på en .. ehm, människa i en björndräkt? Björnsovsäck?


Det näst viktigaste i mitt liv.
FLUFF!

Det viktigaste i mitt liv (Eller ja, min pojkvän är ju rätt viktig också iofs)

Får plats med allt viktigt i min lilla låda, mina mönster, nålar, tråd, lim, blandade smala sidenband, det jag håller på med för tillfället och min kompis saxen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar