Sidor

11 februari 2011

Jag borde sova, inte blogga..

Klockan är verkligen efter läggdags, är lite osäker på om jag får vara vaken så här sent och jag har bestämt mig. På riktigt. Jag tänker blogga mera och försöka ta snyggare och mer inspirerande bilder och göra min blogg personligare med en piffig header. Skälet till att jag har skjutit upp allt som har med design och fotografering med efterkommande redigering så länge är att jag har i flera år haft problem med min handled. Den är överansträngd och tack vare att jag nästan jämt sitter vid datorn så blir det inte bättre. Men jag har köpt ett handledsstöd så den mår bättre efter en månads användning. Men det kommer ta låååååång tid innan min handled är bra på riktigt. Så eftersom min handled gör ont när jag sitter länge vid datorn och gör saker jag måste göra med högerhanden så dröjer det. Men imorron ska jag trotsa smärtan och damma av mina gamla webdesign skills. Ja, efter jag varit på banken och låst upp min bankdosa och gjort lite andra ärenden iaf.

Sen har jag även föreberett två spännande inlägg om dels lite omvälvande privata grejer och dels ett inlägg om vad för roliga saker man kan hitta om man åker in till stockholm.

Men nu måste jag sova. Inte blogga. Ni får en awesome bild på världens finaste räv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar