Sidor

11 februari 2011

Kigurumi

Nu gör jag det officiellt.
Efter det att jag jobbade på Uppcon förra året och har beundrat alla sjukt söta kigurumis i flera år så kommer jag ut ur garderovben.
Jag vill också ha en kigurumi!
Ända sen jag såg en för första gången i Egg 2005 har jag i hemlighet velat ha en egen... Men nu kliver jag ut i friheten.

Helst vill jag ha en sån här Korilakkuma

Som går att hitta på den här sidan Okaeri som har gott om kawaii-saker. Själv vill jag nog inte ha mer än hälften. Eller det mesta.

Och jag är bara lite putt på att de öppnade sin webbutik samtidigt som jag funderade på att öppna en egen.
Vilket är planer som fortfarande finns med mig. Men jag har inte riktigt förutsättningarna just nu. Kort och gott kan man väl säga att jag väntar på att ha turen att få en heltids tjänst någonstans så jag kan spara ihop lite pengar att beställa ett grundsortiment.
Men det där med att få heltidsjobb verkar ju mest vara en önskedröm. =p
Nog med gnäll. Nu ska jag fortsätta städa. Jag tror jag får ta mitt designande imorron på jobbet istället. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar