Sidor

15 februari 2011

Pretty girl rock

'

Igår var en väldigt trött dag, idag var jag uppe tidigt och fick min rygg knäckt av min fantastiska kiropraktor. Finns inget så härligt som när det knakar ordenntligt i ryggen när allt glider tillbaka på plats. Varje gång jag är där får jag dåligt samvete för att jag inte rör på mig tillräckligt. Jag gillar att ta långa promenader, jag kommer aldrig iväg på dem bara. Brukar inte ha motivationen efter jobbet och absolut inte före eftersom jag är väldigt, väldigt morgontrött. Och så är jag inte så mycket ledig på helgen och blablabla. Jag motionerar aldeles för lite är iaf kontentan av det hela. Och det vill jag göra nåt åt. Men inte i bloggen och inte just nu eftersom jag är på jobbet.

Jag ville egentligen bara visa det jag har gjort den senaste veckan. Hjärtan och små kakpersoner. Hjärtan-en/arna skulle varit färdiga till alla hjärtans dag igår, vilket de blev, på kvällen. >_<
Men skitsamma, de blev jättesöta ändå. =D


Kakpersonerna kände jag bara för att göra, såhär efter jul. Lite sent kanske, men när de är färdiga kommer de inte vara mindre söta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar