Sidor

25 februari 2011

Nämen! En uppdatering?!

Idag gick apatin över och jag känner lite livsglädje igen. På nåt kosntigt vis så känner jag inte riktigt för att skapa med mitt vanligaste material, filt. Utan vill helst bara spela psp.
Vilket egentligen bara innebär att jag spelar mer, och syr lite mindre, kanske bara en grej om dagen istället för fem. Jag har även fortsatt skriva på min bok och är just för tillfället uppe i 101 sidor. Hade som mål att klara av 120 den här veckan. Men det hade blivit 5 sidor om dagen. Det är faktiskt väldigt mycket när man ska sköta sitt arbete också. *heh*

Har inga bilder just nu. Men har inte heller internet på jobbet igen, och tid/ork att skriva förrns tisdag igen. bleh. Kanske lyckas uppdatera en del på söndag då jag har tänkt vara hemma och packa grejer. Främst sånt jag inte använder dagligen, som typ finporslinet och mina böcker.

För, jag har sagt upp lägenheten. Och planen är att jag ska flytta ihop med min pojkvän i Énköping. Jag gillar Enköping. Men det innebär även att jag kommer ha tre timmars pendlande framför mig varje dag. Och jag kommer inte vara hemma förrns 19:30 på kvällarna, om jag har tur. Så jag söker jobb lite närmare Enköping just nu.
Men vad gör man inte för mannen i ens liv <3
Just nu vet jag bara inte riktigt när själva flytten blir av, det blir någonstans mellan den 1:a april och 31:a maj.

Eftersom jag jobbar imorron också så är det läggdags nu. Har ägnat kvällen åt att klippa mitt hår och slötitta på teve, för trött för att göra något vettigare. Har ett inlägg förberett men jag har inte orkat fixa bilder till det än.
Ska även lägga ut före och efterbilder på mitt hår.
Vet inte än om jag är nöjd med det eller om jag ska klippa lite till.
Men nu är klockan 12 och jag borde verkligen lägga mig och sova om jag inte ska bli sen.. igen. Morgnar är helt enkelt inte riktigt min grej.
Men ta det lugnt där ute i fredagsnatten. Det är halt ute ^_~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar