Sidor

3 februari 2011

Hej där Besökare!

Jag tror nästan kamerasladden gömt sig på pin kiv. Jag bor i en etta. Den har inte så mycket utrymme att försvinna på. Ändå gör den det. Jag hoppas det inte beror på att jag sagt nåt elakt till den eller nåt. För nu vill jag faktiskt lägga in bilder i bloggen. Den blir så naken utan.

Tittade igenom min statistik för förra året och såg att under oktober och november var det in ungefär 50 unika besökare i bloggen.
Så hej mina unika besökare!
Nu vet jag ju inte varför man trillar in på min blog riktigt och om det är någon som läser igenom den eller om det var helt andra saker än kawaii, deco, pyssel och DIY som man letade efter. Men ändå. Roligt att någon hamnar här. Och det kanske tillochmed är folk som återkommer för att se om jag skrivit något nytt sen sist.. Det vore ju fantastiskt.
Så om du är en sån, återkommande. Du får jättegärna höra av dig och lägga in en liten kommentar och skriva vad det är i min blog som du tycker är intressant. Eller ointressant men som du bara måste återkomma till ändå. ^_^
Och kanske länka till din egen blog om du har någon så kan du få en länk i min länklista. =D

Jag har även haft funderingar på att anordna en give away, men det är ju helt onödigt om ingen är intresserad. Så kommentera gärna om det verkar intressant så gör jag ett inlägg med vilka saker det skulle kunna vara. =D

En bild på ett diadem jag förbättrade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar