Sidor

10 februari 2011

Snöstormstorsdag

Idag är det torsdag och imorron är det ledig fredag. WOho!
Jag bestämde mig för att jag var trött på alla halvfärdiga projekt jag har liggande hemma och försökte slutföra några av dem. När jag gör något blir det ofta rätt många liknande i olika färger. Som i somras när jag gjorde 16 st pandor på en vecka. Samma mönster, olika färger.
Så för några veckor sen gjorde jag en enorm hög med filtrosetter. Jag tror att jag nämnt dem innan i ett inlägg.
Och nu är rätt många färdiga. Fortfarande en del som inte fått sina mittenband än. Men jag upptäckte till min fasa att jag inte hade särskilt många mobilstraps kvar. Hittade 5 st. Borde göra en stor beställning från CChobby och ta hem minst ett 100-pack med såna istället för att köpa dem 5 åt gången från panduro. Dyrt och värdelöst små förpackningar när man som jag gör kanske 20-30 mobilsmycken åt gången.

I vilket fall som helst. Jag har lyckats ta lite halvoinspirerade kort med min mobilkamera igen. Den funkar rätt bra tillsammans med min lightbox. Skulle bara behöva en lampa till till den.
Rosetter

Mera rosetter!

De här rosetterna kan användas både som mobilsmycken och väskhängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar