Sidor

13 februari 2011

Seg söndag

Det är kallt i lägenheten och jag har ingen lust att pyssla. Eller jo, fast det är skönare att ha händerna under filten.

Min pojkvän har för en gångs skull varit hos mig. Han är allergisk mot min katt och är inte så gärna här eftersom han får svårt att andas, rinnig näsa, svullna röda ögon och läckra svullnader på benen där de kommer i kontakt med katthår.

Men nu när han varit här så har han hunnit fixa en massa som jag inte orkat ta tag i. Som såga färdigt mitt badrumsskåp, vilket han gjorde trots att sågen gick av ..2 gånger. Han hittade dessutom en teve i grovsoprummet som faktiskt funkade och gick att installera kanalerna på. Det enda felet är att bilden är lite gulaktig. Men jag är inte petig. Alls. Och så är den större än den jag hade, hehe. Men jag bor visserligen så litet att en enorm teve inte riktigt behövs. Så nu behöver jag faktiskt inte gå fram till teven varje gång jag vill sänka ljudet eller byta kanal. Känns väldigt lyxigt.

Har sytt fast huvud och armar och en piffig svans på mitt sockdjur, råkade klippa till björnöron, men jag skrev ju tidigare att det skulle bli en katt.. så jag får väl klippa om dem. =D
Det enda med att göra djur av fluffiga strumpor är att det blir fluff överallt!
Till och med värre än när man sitter och klipper i filt.

Inga bilder idag, är för djupt inlindad i min filt för att ta några.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar