Sidor

1 mars 2011

Re:No

Jag har alltid gillat tidningen Kera, eller ja, alltid är väl lite väl länge. Men okej, jag har gillat tidningen Kera ända sen jag upptäckte den runt 2005 nångång. Fast då var det inte scans från hela tidningen utan lite lösa bilder här och där. Till skillnad från nu när man kan snubbla in på nätet och ladda ned hela tidningen i bra upplösta bilder. Så för några dagar sen när jag gick igenom min digitala kollektion av japanska tidningar så upptäckte jag på riktigt en av modellerna. Har inte riktigt ägnat så mycket intresse åt just modellerna i de olika tidningarna. Mest tittat på kläderna. Men nu såg jag Re:No. Klart jag har sett henne tidigare och inte tänkt på det. Men nu SÅG jag henne. Hon är fantastisk ^_^


Det började nog eftersom jag letade till inspiration till mitt hår (som jag totalt har förstört just nu men det vill jag inte gå in på)



Jag vill ha hennes hår

och sen började jag försöka följa henne genom de nummer av Kera jag har. Hon verkar dyka upp runt -09 nångång iaf. Men eftersom jag är rätt kass på Japanska så vet jag inte särskilt mycket om henne. Det enda jag vet är att hon verkar vara bra kompis med Akira som varit Kera-modell rätt länge, att hon är väldigt snygg och verkar ha en sjysst färgglad rockstil. Har inte superkoll på alla stilar så om nån vet så är det bara skrika ut det, eller ännu hellre skriva i en kommentar ^_^
Kera 09-09, vol 133

Har just nu en rätt stor hög med saker jag borde göra färdigt. Jag kan försöka ta kort på den..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar