Sidor

7 mars 2011

En hårresande historia.

Hur jag sakta förstörde mitt hår under en vecka.
Det var långt, väldigt långt för att vara mitt hår. Men jag fick ju som skrivet innan något ryck, mitt hår var rätt slitet tack vare förra årets alla blekningar när jag hade rött hår. Saknar mitt röda hår lite, men det var för mycket jobb att hålla det snyggt. Det slet för mycket på håret. Ignorera alla puckade ansiktsuttryck på bilderna för en trevligare upplevelse.

Såhär såg håret ut när jag började.


Såhär blev det efter första klippningen


Och efter andra klippningen. Skulle bara fixa till lite och råkade klippa av typ allt.
Det syns att det är lite "fyrkantigt"

Och slutresultatet efter Sandras klippning.

Det ser mycket lättare och fluffigare ut. Tycker jag =D

Och nu är jag sugen på att ha lite rosa eller turkosa slingor. Måste ta mig in till Taj Mahal och köpa nytt löshår först bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar