Sidor

19 mars 2011

Ett dygn med en syster.

Sitter på jobbet och är lite tröttare än vanligt.
Har spenderat ett rätt hektiskt dygn med min lillasyster.
Först möta henne på arlanda och äta lunch och iväg in till stan för att shoppa lite.
Hittade en superfin vårjacka för att ersätta den jag köpte -04. Tyckte det var dags.

Den köpte jag på shock och går att hitta på nätet också. Min lillasyster köpte en rosa. ^_^

Sen över gatan till Taj Mahal där jag köpte turkost och ljusråsa löshår. Fairykei bubblegum romantic <3
Ska fråga chefen om jag får ha fint hår, hon brukar visserligen säga att jag får se ut hursomhelst. Å andra sidan, vilken liten tant skulle inte vilja köpa sina kläder och smycken av en snygg rosaochturkoshårig tjej =D

Sen fick vi slänga i oss middag och stressa iväg till annexet där vi skulle se My Chemical Romance.


Så på inte alls så långt håll har jag nu sett Frank Iero svettas och spotta på en förstärkare. Mikey slänga med håret och Gerard se galen ut. Men ärligt, jag trodde inte att Frank var en koftkille, lite besviken där va. Brun kofta likksom..

Nu är den bilden visserligen från Nottingham-spelningen. Men det var så de såg ut.

Sen var det bara hem och sova för jag skulle jobba och sara skulle med flyget hem igen. Jag hann panikklippa hennes hår på jobbet och sen var det dags att säga adjö och peka henne mot bussen.
Slutar om lite mer än en timme. Sen ska jag till Enköping.
Kommer så somna på bussen. Jag hann inte sova färdigt. =_=

Känner mig osammanhängande.
så jag slutar nu =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar