Sidor

14 mars 2011

Måndag hela veckan.

Jag förstår att ni är nyfikna på hur allt har gått ^_~
Magsjukan artade sig en aning och jag har inte behövts kräkas mer eller sitta oglamouröst länge på toa. Min födelsedag var jag svag som en kattunge och orkade på min höjd gå från bilen till huset (flera meter!) Och efter lite soppa så kunde jag stå på benen några timmar senare. Och som vanligt när man anordnar festligheter så hamnade jag i köket där jag halva kvällen gjorde glassdrinkar till folk och hann inte titta/häckla så mycket på melodifestivalen. Det känns lite som att sparka på den som redan ligger ned, men mellanspelen och sketcherna och programledarnas manus måste varit skriven av en 8-årings röv. Det var ungefär den nivån på eländet och varje gång de skulle presentera en artist ville jag helst bara krypa in under soffan och skjuta mig i huvudet.

Men jag fick jättefina presenter av några av mina närmaste och några lite mer avlägsna. =D
Caijza bakade en jättefin tårta och pappa och hans fru hade köpt en bok med djur man kan sy i fleece. Med beskrivningar =D Awesome!

Och nu sitter jag på jobbet och är uttorkad och mår fortfarande lite illa och väntar på kunder.

Och bara för att hon är så spralligt färgglad <3
Neeko från Keras senaste nummer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar