Sidor

10 mars 2011

Innan kräket kommer.

Börjar må illa. Så jag slänger ur mig ett inlägg innan kaskadspyorna gör entré. Jag hoppas såklart att de inte dyker upp överhuvudtaget. Men jag har klarat mig utan förkylningar och annat hela vintern. Så nu är det väl dags kan jag tänka mig. Apans.

Osndagskvällen ägnade jag åt att sitta med min fimolera och göra fairykeiinspirerade saker.
Sen har jag som vanligt gjort en massa rosetter. I lack och i det turkosa tyget och några fler från gamla tshirtar. Men det fick bara plats två i handen =D
Om ni kollar noga till höger i bilden kan ni se de kjolarna jag funderar att ha på mig på mitt födelsedagskalas, en tripp tillbaka i tiden till 2003. Jag vägrar fylla 29. *haha*


De syntes inte så bra, så jag tog ett kort, men det ser bara fluffigt ut, det är en neonrosa tyllkjol och en svart tyllkjol med spännen. Let's party like it's 2003 again! Woho!. Ska bara sluta må illa först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar