Sidor

17 mars 2011

Lonely in gorgeous

- Tommy February6

Igår var jag bara trött, idag också. Mitt jobb är inte direkt utmanande. Det kommer så lite kunder.
Så igår gjorde jag det här mellan kunderna.


Och här är en bild på tårtan som caijza gjorde till mig. Den var hur god som helst. Hon är så duktig <3
Det är marshmallowfondant med chokladganache och hallon om jag kommer ihåg rätt.


Om nån undrar över bilderna så har jag FORTFARANDE inte hittat min kamerasladd. Den har varit borta hur länge som helst. >_< Och min mobilkamera är inte bra. Nånstans. Så jag ber om ursäkt för alla kassa bilder. Men ibland är det roligare med dåliga bilder än med inga bilder alls. Därför det blir massa webkamerabilder också. ^_^

Några av veckans rosetter. Jag vet inte om det märks. Men jag är nog en aning besatt av rosetter. Har inga hårklämmor att sätta dem på bara, så de får ligga på i röran på soffbordet och försöka se snygga ut tills jag har köpt.



Och här är boken jag fick i födelsedagspresent av pappa.


Nu ska jag fortsätta att göra broscher i filt för att pigga upp mina jobbkläder.
Storverk är att vänta! (och då menar jag vänta, det går alltid långsamt för mig att ta kort och redigera och få upp bilder =D)
Pyssla försiktigt saxar är vassa av naturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar