Sidor

7 mars 2011

Uppdateringsmåndag.

Jag började skriva ett inlägg i torsdags kväll som jag tänkte lägga in innan helgen. Men jag blev för trött och kunde inte formulera mig ordentligt. Hela fredagen kånkade jag saker och körde bil. Hjälpte min bror och hans fru att flytta tillbaka till Enköping. Och som vanligt så blev allt lite kaosigt och mycket senare än vi hade planerat. Men allt gick bra och jag bröt inte handleden eller halkade på den förrädiska snön. Och ingen av de andra som hjälpte till gjorde det heller.

Upptäckte dock till min förfäran att jag hade glömt sladden till datorn hemma, den låg kvar på soffan bredvid katten. Låg inte alls i väskan som jag trodde. Så typiskt.

I lördags var jag hos frisören för första gången sen 2006. Det var sjukt nervöst. Men min frisör var jätteduktig och trevlig. Så jag är nöjd, mitt hår ser inte alls dåligt ut längre. yay! Så nu har jag spännande stödhår inklippt. Tycker det låter som en bra sak, som stödhjul, fast i håret.

Stödhjulshår
Sådär ser håret ut nu.


och på söndagen var vi hos mormor och åt söndagsmiddag, alltid lika gott. Jag vet ingen som gör så god sås som mormoster Inge <3

Nu sitter jag på jobbet och väntar på kunder. Och ska försöka skriva färdigt det där andra inlägget som jag påbörjade i torsdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar