Sidor

25 mars 2011

Super mega tvättdagen

En liten fredagsuppdatering, sitter i en samling med testosteron... och ölstinna killar.
Just nu spelar vi worms 2: armageddon ^_^
Har hört att det kan bli micro machines senare.


Har ägnat ungefär hela dagen åt tvätt. Först tvätta hemma och sen åka till enköping och min bejb för att fortsätta tvätta en hel resväska med kläder som jag kan ha här. Som är utan katthår.
Jätteintressant. Har känts som lördag hela dagen eftersom jag är ledig. Men folk fortsätter att envisas med att det är fredag.. så jag får väl tro dem då.

Alla grabbarna spelar och jag vill göra hårdekorationer.

Om man har lite halvtråkigt kan man gå in på den här bloggen som tipsar om massa olika DIY-projekt Crafter-holic
Sjukt peppande =D

Nu ska jag sluta vara osocial. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar