Sidor

23 mars 2011

One more time with feeling -

- Regina Spektor

Det är finfint väder ute och jag ville skutta hela vägen till jobbet med solen i ögonen och videkissar längs min väg. Men nu sitter jag här och lyssnar på Regina Spektor och känner mig lite melankolisk ändå.
Jag känner mig stressad också. Det känns inte som om jag får något gjort.
Jag har 100 saker jag vill göra på min fritid men istället sitter jag som en tjock blobb i min soffa.
Och på jobbet kan jag ju inte få så mycket gjort heller, kan inte släpa med mig allt till jobbet och jag har ju faktiskt annat jobbrelaterat att göra också. =D

Ska börja packa alla mina saker, började med finporslinet igår kväll. Tömma skåpen på allt som inte är nödvändigt. Vet inte riktigt när det blir flytt än, men jag gissar på inom de närmaste veckorna. Beror lite på när jag kan låna bil och när jag har tid.

Lite dekorationer som jag tänkte använda på filtbroscher, har aldrig gjort siluetter innan, men det blev bättre än väntat faktiskt. Trodde inte det skulle gå att klippa det såpass noga som behövs för att det ska se ut som ett ansikte och inte bara en rund boll.

Och en bonusbild på mig från fredagens äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar