Sidor

31 mars 2011

Purrrrrfect

Blev inget inlägg igår, trots att jag var ledig. Ägnade istället gårdagen åt att tvätta på morgonen och sen dra iväg till stinsen för att köpa lite smågrejer på panduro. Som synes, textilfärg i turkost med glitter i, sidenband i syrenlila och ljusblått, rutigt pastellblått textilband, rosa satinhjärtan med vita prickar, en "fat quarter" blommigt tyg och mobilstraps. Yay! Mera pysselsaker. Man får aldrig nog. mehehe

Ooooooch, jag tog tillfället i akt att shoppa lite basics som jag behövde. Som ett nytt svart långt linne, nya svarta leggings som inte är trasiga i innersömmarna på låren, lite underkläder och två hoodies. Och så hittade jag en fantastisk t-shirt på Gina tricot som jag inte kunde låta bli. Jag har en sån katt som är på trycket liggande nånstans i någon låda. Jag fick den efter min gammelfarmor. Jag köpte den i large för att jag ville ha lösare passform för en lite mer 80's look.

Hela kvällen har grannarna ovanpå dunkat saker i golvet, klongat i elementen och varit allmänt stökiga. Jag hoppas de slutar snart, för jag vill sova.

Har inget internet på jobbet de närmsta 10 arbetsdagarna heller. Min chef tog med modemet på semestern, det kommer förmodligen bli lite mindre bloggat pga det. Men ska försöka med ett inlägg om dagen ändå.

Funderar även på att dekorera mina nya hoodies, har några fleecefiltar i pastell som jag tänkte göra nåt med. Var det nån som sa fairy kei? Men har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra för applikationer, kanske sjtärnor, för det gör jag på allt. Eller nåt annat, regnbåge? nallar? kaniner? Yargh!! För mycket att välja på!


Jag tror jag har läsare som kommer tillbaka och kollar vad som hänt sen sist iaf. Om du är en sån läsare. Så kan du väl göra din närvaro känd genom att trycka på en av knapparna under inlägget. T ex "Awesome" ...eller "Inte så Awesome alls" om man är på det humöret.
Bara så jag vet om det är nån som läser regelbundet eller inte. ^_^

2 kommentarer:

  1. Jag läser ju givetviiiis! :DD
    Däremot var ju dom knapparna fuckade sist, så jag har inte brytt mig om att kolla om det var fixat.. förrn nu när du nämnde det. :DD

    Caijzaboo

    SvaraRadera
  2. ohmy, caijza du tog kommentarsoskulden i gästboken! Grattis på det. Då har jag iaf en läsare.. då känns det inte lika värdelöst att uppdatera.. *hehe*
    Oh, och tillochmed två st som kommit sig för att klicka. Jag har två regelbundna läsare <3

    SvaraRadera